Header Row

[ MV ] 林敏驄 - 肚餓

《肚餓》-林敏驄


[轉載/Youtube] 《肚餓》 曲詞:林敏驄 編:包以正

u-ur... uhh~
uhh~ uhu ~ yeah...

oop~ oop~ oop~
做乜嘢 ?!!做乜嘢 ?!!
做乜嘢 ?!!
Ha- ah ~ahh~~
做乜嘢 ?!!
uhoo-oo~
做乜嘢 ?!!
我相信... 係真嘅 ...

我...
搭緊車

搭緊車 想食嘢...

好肚餓 好肚餓
相當肚餓... 這三更半夜

(起身痾尿... 快... 起身痾尿)

喂 ! 阿婆 !!
前面個 肥婆 阿婆 死八婆 !!

aah !! 請俾我個 番茄
然後你 好俾我 咖啡
我問佢 做乜嘢 會咁肚餓 ? 佢唔出聲
佢話 佢住 深井 仲鬧我 唔知訂

食嘢 宵夜
食嘢 宵夜 搭車...
uuh~~ u~uhuoo~~

喂 !! 肚餓 未食嘢 !!
三更半夜 去邊度宵夜 ?!

uhooo~...yeah...
shupua-oh~ah~~- oo~ah~~ahh...
uhh ~ uhhhu~~uhh-o aha~ aha~ ah uh-ooh~
uhh~ ooh~... ah-ah~

食嘢 ! 宵夜 !!
肚餓 ! 宵夜 !!
肚餓 ! 食嘢 !!
食完... ALL Care !!

食嘢啦少爺...
快啲 食宵夜
如果少爺食你唔宵夜...
一陣落車會見到你阿爺...
u-rr~ba-bala~
Ah-ah ah~~~

( 好食過頭 )
( 咪講嘢 )
( 咪搶嘢 !!)

少爺 食嘢 識嘢 洗嘢
洗嘢 好嘢 老爺 ...
老爺... 你 老豆好好嘢

唔該全部落車

本列車即將到站

唔該

0 comments:

Today Popular Posts