Header Row

[娛樂] 容祖兒何詩拖手抱抱斷正

祖兒何詩拖手抱抱斷正( 2012-01-03 )
祖兒撐阿詩有性格


[轉載/Youtube] 緋聞密友容祖兒和何韻詩前晚齊齊在叱咤奪獎,祖兒拎獎時不避嫌與阿詩拖手擁抱,祖兒說:「有三個人得獎我最開心,包括係舒文、王菀之同阿詩,我對佢(阿詩)一直有信心。」之前阿詩炮轟商台改制,祖兒笑言不會勸她慎言:「勸到咩?佢都唔係曳,每個人性格唔同啫。」
感動落淚
阿詩承認與每個台都曾發生不愉快事件,又說:「我不嬲直腸直肚,之前引起別人唔高興就唔好再提,新一年向前看,自己思前想後先出席。」阿詩又表示不擔心坐冷板凳。祖兒第七次奪得女歌手金獎,她坦言曾在後台感動落淚;至於我最喜愛的女歌手獎再敗給千嬅,祖兒說:「我同呢個獎一直冇緣份,唔會覺得太失望。」至於蔡卓妍食白果,祖兒相信她會有點不開心。

0 comments:

Today Popular Posts