Header Row

[娛樂] 樂易玲撐 chok峯應得金曲金

樂易玲撐 chok峯應得金曲金( 2012-01-13 )
心痛林峯遭圍剿 樂易玲:捍衞勁歌制度


[轉載/Youtube] 林峯因《Chok》一曲獲頒《勁歌》金曲金獎而被全城圍插,昨日他和樂易玲一起到電視城出席無綫活動時,林峯坦言不覺得矛頭針對他,希望大家不要放大去看整件事。樂易玲就否認離職傳聞,又力撐愛將林峯的分數名列前茅,她說:「我覺得我哋應該捍衞《勁歌》嘅制度,應該攞嘅人係要畀佢。」

無綫行政主席梁乃鵬昨日聯同製作資源部總監樂易玲、林峯及28位應屆候選國際中華小姐,在電視城為全新興建的Sky Zone進行啟用拜神。林峯因歌曲《Chok》獲頒金曲金獎而被圍插,問他的心情有否好轉,他說:「冇差過,不嬲每一次都會有唔同嘅聲音,呢個係本身個規則。」
林峯不覺得矛頭針對他,並說:「你哋講緊一啲包括藝人嘅回應,我全部都friend,我自己睇完都笑,大家私底下都熟,無傷大雅,大家唔好太過放大件事去睇,作為同行都知道自己本份係做乜,總之繼續努力。」
近日再傳樂易玲將離開無綫,轉投邵氏掌管電影部,阿峯笑說:「傳咗好多次喇,根本冇呢回事,我都會講笑問佢係咪真㗎,次次都係我哋唔知,淨係外面啲人知。」梁乃鵬也斬釘截鐵表示絕無其事,樂易玲更笑說:「退休唔好計喇,始終有一日我會退休,我暫時都唔會,冇呢個念頭。」

0 comments:

Today Popular Posts