Header Row

[娛樂] 轟新城擺緋聞上枱 祖兒提阿詩發老脾

停乳 Gem 扯火 Joey 鬥懵( 2011-12-30 )
轟新城擺緋聞上枱  祖兒提阿詩發老脾


[轉載/Youtube] 《新城勁爆頒獎禮2011》前晚派發今年首張樂壇成績表,一如勁爆宗旨豬肉獎人人有得分,全晚頒出百多個獎。陳奕迅(Eason)及容祖兒各得四獎成大贏家,不過新城DJ亦如常將歌手的戀情緋聞擺上枱,令祖兒及鄧紫棋(G.E.M.)大感不滿。

新城勁爆頒獎禮的賽果皆大歡喜,祖兒及Eason各奪四獎成大贏家。祖兒在慶功宴說沒厭倦出席頒獎禮,且不會對攞獎感到悶。問祖兒是否對何韻詩出現感最開心?她說:「咁咪乖,好多地方都開心,見到好多朋友。」

G.E.M.愛分豬肉
不過,對於新城DJ又將祖兒與阿詩的緋聞做話題,祖兒說:「都係用呢啲嚟搞氣氛,其實咁係最唔work,觀眾對呢啲橋段唔會覺得新鮮。」再問祖兒是否曾到阿詩家開派對?她語帶不悅說:「關你乜事?你唔係問我嘢咩?係咁問佢,一係你問番阿詩啦。問佢我係咪喺佢度,佢只係興起煮嘢食代替聖誕禮物,我係其中一個受惠者。我唔想答唔係,答係又大做文章,不如唔好講,好厭倦呢啲新聞。」而阿詩沒出席慶功宴。
有份被司儀將戀情擺上枱的鄧紫棋,覺得年年講同一話題很悶:「冇得介意,自己唔好講囉。」G.E.M.今年沒出碟卻獲女歌手獎,問她會否覺得是分豬肉?她說:「豬肉都要睇畀乜,總之新城由我出道以嚟都好支持我。」

台長拒澄清問題
如不計三個幕後獎,英皇和環球同得21個獎,新城台長朱明銳被問到填詞及監製獎是否計算入唱片公司,他迴避問題說:「唔好講呢個話題。」問朱明銳會否擔心有唱片公司不快?他反問:「邊間公司唔開心?黐線,冇唔開心。」他又透露沒獎的Amusic是放棄競逐,而旗下歌手則沒檔期出席。

0 comments:

Today Popular Posts