Header Row

[娛樂] 劉倩婷旺夫 李丞責盡快娶

丞責批倩婷旺夫盡快娶( 2011-12-31 )
劉倩婷旺夫 李丞責盡快娶


[轉載/Youtube] 劉倩婷與李丞責拍拖僅數月,前晚情侶檔上無綫新節目《登登登對》,倩婷提起男友即一副冧樣,自爆被批算30歲會特別旺夫,李丞責亦無懼再婚,笑言︰「結婚應該唔會太耐。」看來娛樂圈好快又多一樁喜事。

由曾華倩和林盛斌主持的無綫新節目《登登登對》前晚在電視城進行錄影,邀來劉倩婷、李丞責、莊思敏、羽翹、糖兄妹等擔任嘉賓。倩婷在接受訪問期間,主動提議叫埋「師傅」一起做訪問,記者笑問平時是否叫男友做師傅?她甜笑說:「平時叫佢丞責,因為『城城』俾第二個叫咗。」

通過外母關
倩婷表示兩人拍拖數個月已默契十足:「我哋上嚟玩遊戲前都做足功課,了解過大家鍾意食乜同去邊玩,但我哋平時思想都好一致,好似噚日我想買iPhone case畀佢,點知打畀佢原來佢自己買緊。」
現年25歲的劉倩婷自言不着急結婚,但大讚李丞責具備好老公條件,她說:「我仲細,唔急,結婚都要睇誠意。」問到劉媽媽會否介意李丞責曾離婚?她說:「媽咪都覺得佢係好男人,好錫老人家,話最緊要我開心。」
劉倩婷自爆男友為她批命時,指她30歲後會旺夫,李丞責笑說:「可能仲益埋子㖭,但我未算到。」至於是否娶得過?他說︰「呢啲係秘密,費事有人同我爭。」問到何時迎娶女友?他說︰「要儲錢先,下次大家幫我問吓伯母,我哋識咗好短時間,但應該唔會太耐。」

0 comments:

Today Popular Posts