Header Row

[娛樂] 徐淑敏擲500萬搞生意

咪神豪擲 500萬 玩謢膚( 2012-01-15 )
徐淑敏擲500萬搞生意


[轉載/Youtube] 咪神徐淑敏(Suki)昨日身穿tube dress現身九龍灣出席新年活動,她透露創業大計,會斥資五百萬做美容生意。問到她的資金何來,Suki笑說:「自己啲錢一向畀晒老公,以前自己唔識理財,銀行係負數,老公教我理財,又入錢落我戶口。」
老公變白老鼠
記者問Suki是否有五百萬積蓄,她笑笑口說:「邊有咁多錢,問老公借,希望可以還到,佢冇話要還,不過老公都話女人生意易賺。」她表示會獨資搞生意:「朋友叫我第一次投資百萬頭會好啲,會安全啲,但我覺得同朋友夾錢好麻煩。」
Suki表示會以不含防腐劑的護膚品為賣點,她說:「自己會有研究室配製,台灣家好興,自己讀過design,會親自設計包裝。家我老公成為白老鼠,我成日搵佢試產品。」

0 comments:

Today Popular Posts