Header Row

[娛樂] Bosco 被阿詩吸盤啜 呻笨

Bosco 被阿詩吸盤啜 呻笨( 2012-01-21 )
黃宗澤拍咀戲呻笨

張馨予、曾志偉、毛舜筠、孟瑤和黃宗澤( Bosco )等昨晚到灣仔會展出席電影《 2012 我愛 HK 喜上加囍》首映禮,何韻詩和蘇永康未有現身, Bosco 臨時改與高海寧做一對,在片中與何韻詩激咀的 Bosco 大讚她的嘴似吸盤,但若咀多次就太笨。

黃宗澤大讚何韻詩好咀 ( 2012-01-21 )


阿詩激咀 Bosco 囧呀( 2012-01-18 )
何韻詩吸盤啜黃宗澤


[轉載/Youtube] 何韻詩日前在尖沙嘴宣傳賀歲片《喜上加囍》,談到她與黃宗澤在旺角街頭激咀一幕,她笑說:「嗰日係我哋第一日開工拍嘅第一場戲,真係充份表現咗我哋嘅迷茫,大家都唔係好知道件事,一埋就咀,我覺得啲導演真係好變態。」
鬧市激吻
阿詩續說:「嗰日成街人睇住,真係好尷尬,錫完仲要話我個嘴成個吸盤,我當時淨係諗唔好NG,咪博老命咁咀囉!」黃宗澤曾公開被女友胡杏兒笑脷短,問到阿詩有否察覺?她笑說:「我哋未進展到呢個階段,淨係用到雙唇,我慶幸未感受到佢條短脷,留番畀視后(杏兒)去感受。」

0 comments:

Today Popular Posts