Header Row

[娛樂] 尹光 rap歌Mr One 遭港台河蟹

尹光 rap歌 遭港台河蟹( 2012-01-14 )
尹光洗腦新歌遭禁播


尹光 - MR. ONE MV


[轉載/Youtube] 「跟住一齊講尹光,尹光!」廟街王子尹光近日又有新作,新歌《Mr One》大玩hip hop元素,老而彌堅的他將口水歌變成rap版,rap盡《荷里活大酒店》、《少理阿爸》等經典名曲,在富節奏感的強勁混音配樂下,尹光rap出猶如偶像崇拜的洗腦歌詞,cult到飛天。歌曲至今在YouTube已有21萬點擊次數,並先後在新城和商台播放,惟獨遭港台禁播,懷疑與有語帶雙關的粗口歌詞有關。
對於新歌被港台禁播,尹光昨在電話中心平氣和說:「首歌冇乜問題,可能因為有句『少理阿爸』啦,你ban我都冇計。不過唔播唔緊要,你咪要買飛聽我唱歌囉。」他又指原本有一句粗口,最後也改成潔淨版。

Mr. One
主唱:尹光 (Feat. KZ)
曲:阿源 詞:KZ 編:Tommy Chan / 何鈞源 監制:何鈞源
OP : WSM Music Group Ltd. (Admin by WorldStar Music Int'l Ltd.)

# 尹:跟住一齊講 尹光 尹光 跟住一齊講 尹光 尹光
跟住一齊講 尹光 尹光 尹光 尹光 尹光 尹光
跟住一齊講 尹光 尹光 跟住一齊講 尹光 尹光
跟住一齊講 尹光 尹光 尹光 尹光 尹光 尹光 Come On #

尹:你未聽過我啲歌 一定聽過我個名 未聽過我個朵 一定聽過我把聲
十四座 荷李活大酒店 Holland Bank Check
少理阿爸 你阿媽大減價 聽過未啫
嗱 咪當阿叔無料到 我唱嘢嗰陣你仲係你阿媽個肚到
可能 你會問我唱到咁鬼行 係咪踩過界 大家搞錯晒
我只係乜野千奇百怪 都唱過晒
但係成世人 都未曾搖過滾 再加埋壓韻Rap落又幾過癮
我話知個台著晒燈 定係黑忟忟
我都照樣可以帶動氣氛 I Am Number One
唔理九龍定新界 紅館定廟街
都係本住一個心態 就係令班街坊High

(重唱 #)

KZ:細路哥 唔知佢係邊個 聽完呢首歌包你會話
哇 係堅喎 無錯無錯 廟街王子咪就係佢 囉
由黑膠年代 唱到Cassette帶 CD MP3 上網下載
話知樂壇係咪容納得到 你有你彈 佢照樣企硬 迄立不倒

* 尹:Mr. One係我係我 廟街王子係我係我
我係邊個 尹光 尹光 尹光 尹光
Mr. One係我係我 廟街王子係我係我
我係邊個 尹光 尹光 尹光 尹光 *

Come On

KZ:九十後 八十後 七十後 你哋準備好未 準備好就一齊黎 一二三四

(重唱 *2次)

0 comments:

Today Popular Posts