Header Row

[改編] [WHO IS DOG] 佢猛咁吠 (我是憤怒Beyond)

[WHO IS DOG] 佢猛咁吠
(原曲_我是憤怒Beyond)


[轉載/Youtube] 填詞: 窮飛龍 & 薑檸樂
主唱: 牧羊犬
MV:薑檸樂
Woo....A 聽他狗UP晒鬼氣

佢亂咁吠 搬出一堆假真理
你我是賤族賤民 侮辱我地
惡劣態度 講普通話先尊貴
講廣東話香港貨 都睇不起

講香港通街都是狗 劣素質偷呃拐騙
YOU NEVER SAY SAY普通話
正王八蛋

Woo....A 聽他狗UP谷鬼氣
Woo....A 真口臭他媽的欠抽

廢物廢話 孔子子孫屙狗屁
吐氣附大陸揚眉 發著臭味
佢話我地 多得優質的中國
供水供蔬果給你 養活這地

香港蝸居充當豪宅 就算街巷多清潔
YOU NEVER SAY SAY普通話
會瓜

Woo....A怎麼可吞聲忍氣
Woo....A影衰曬孔子個朵

0 comments:

Today Popular Posts